Legutóbbi cikkeink

A Szent István Egyetemen tudják, hogyan lehet környezettudatos a sörgyártás

Az új típus megtervezésénél a malátákkal játszanak, 70-80 féléből lehet válogatni, ezek színben és ízvilágban is különböznek egymástól.

Gyérítik a vaddisznóállományt sertéspestis miatt

Nemrég készült el a vaddisznóállomány szabályozásáról szóló nemzeti akcióterv, amely egyebek mellett tartalmazza, hogy a vadászatra jogosultak választhatnak a gyérítés lehetséges eszközei.

Gulyás Gergely: Márciusig maradnak a korlátozások

Minden olyan, a világban alkalmazott oltás, amellyel több mint egymillió embert oltottak be és veszélyhelyzeti felhasználási engedélyt kapott, Magyarországon is megkaphatja ezt az engedélyt.

Közös akkumulátort fejleszt a Tesla és a BMW

A becslések szerint az európai akkumulátorral kapcsolatos piac mérete elérheti a 250 milliárd eurót is 2025-re.

Ráfeküdt a Ford a haszongépjárműi zöldítésére

A Ford felmérésén 1000 embert kérdeztek meg az Egyesült Királyságban és Németországban, hogy tisztább képet kapjanak arról, hogyan viszonyulnak a vásárlók az elektromobilitás kérdéséhez.

Megjelentek az első allergén növények pollenjei

A mogyoró, illetve a ciprus- és tiszafafélék koncentrációja a déli országrészben már elérheti a tüneteket okozó közepes szintet.

Tovább romlott a levegőminőség északkeleten a magas szálló por koncentráció miatt

A Nemzeti Népegészségügyi Központ térképe alapján csütörtökön már nemcsak Putnok, hanem Sajószentpéter levegőjét is veszélyesnek minősítették. Kazincbarcikán és Miskolcon egészségtelen a levegőminőség.

Veszélyben a mangrove erdők a műanyaghulladék miatt

A folyók által a tengerekbe, óceánokba hordott műanyagszemét nagy része a partvidék mentén elakad, egyes partvidéki térségek azonban több szemetet ejtenek csapdába, mint mások.

Súlyos következményekkel jár az uszodák bezárása – véli a világrekorder Milák Kristóf edzője

Selmeci Attila szerint a tanfolyamokat nagyon nehéz lesz újraszervezni a világjárvány után. Az élsport is drámai helyzetbe került, amit sokan nem tudnak elviselni.

Sokkal könnyebb eladni egy elektromos autót, mint egy benzinest

Novemberben átlagosan 45 nap alatt keltek el, míg a benzines és dízeles modellek csak 71 és 78 nap alatt.
Oldal Tetejére