A biológiai sokféleség védelmét sürgetik az Európai Bizottságnál a természetvédők
A kelet- és közép-európai országokban a biodiverzitásra szánt összegek nem érik el a teljes keret egy százalékát.
Belgium szabályozza az elektromos rollerek használatát
Az eszközök a továbbiakban nem közlekedhetnek a járdán, de a biciklisávokat használhatják.
Az EU jogszabályokat vezetne be a növényvédő szerek használatának csökkentésére
A javaslat értelmében, az EU 2030-ig 50 százalékkal csökkentené a kémiai növényvédő szerek alkalmazását, az uniós tagállami kormányoknak pedig rendszeres jelentést kell készíteniük a célok megvalósításában elért eredményekről.
A Trópusokon élnek csak szociális pókok
Egy adott élőhely ökológiai sajátosságai alapvetően meghatározzák, hogy szociális vagy szubszociális fajok élnek-e ott
Szakértő: A költségek húsz százaléka ablakon kidobott pénz a legtöbb építkezésnél és felújításnál
Így lehet megspórolni a felesleges kiadásokat.
Csökkentett talajműveléssel óvható meg a Föld bőre
A talajforgatásra és kemikáliákra épülő intenzív mezőgazdaság lassan teljesen tönkreteszi a termőföldeket. Van azonban fenntartható megoldás, amivel a globális élelmiszerhiány is elkerülhető.
VIDEÓ: így szól a „Zavaros a Sajó vize” a narancssárga folyó közepén, gumicsizmás népzenészektől
Amikor Kodály Zoltán több mint száz éve Szalócon rálelt az alábbi népdalra, még aligha volt narancssárga a Sajó.
Rajzpályázatot hirdetett az élelmiszerpazarlás elleni programja részeként a Nébih
A két kategória legjobb 15 rajzából óriásszínező készül, így az alkotások több ezer gyerekhez juthatnak el az iskolakezdésre. A pályázat fődíja kategóriánkét egy-egy kerékpár lesz.
A falon át akartak bemenni egy zalaegerszegi áruházba
A rendőrök kamerafelvételek alapján pár órán belül azonosították a feltételezett elkövetőket. A 18 éves alibánfai és 19 éves zalaszentmihályi férfit nagyobb értékre, dolog elleni erőszakkal elkövetett lopás kísérletének gyanúja miatt hallgatták ki.
Tartanak az üzleti vezetők a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban
Pedig az emberek 91 százaléka szereti, ha a márkák viccesek, és 72 százalékuk választana egy humoros márkát a konkurenciával szemben.