Látványos közterületi kampányba kezd a főváros

Az üzenetek szerint az elvonások és az önkormányzatok legfőbb bevételi forrását jelentő helyi iparűzési adó megfelezése miatt a tömegközlekedésnek, a szemétszállításnak, az utak karbantartásának és a város zöldítésének forrásai apadhatnak el.

Az üzenetek olvashatók lesznek a plakátok mellett padlómatricákon, kukákon, üvegfelületeken is, tehát nem csak klasszikus reklámfelületeken. Az önkormányzat így komolyabb médiavásárlási költség nélkül tud hirdetni, az összkiadás 22 millió forint, ami a gyártás, a kihelyezés és a digitális hirdetések költségeit is magában foglalja. Hétfőtől indul egy új honlap is, a vedjukmegbudapestet.hu, ennek az oldalnak, valamint az ott látható filmnek a költségei is benne vannak a 22 millióban – írja a 24.hu.

A főváros azt a lehetőséget használja ki, hogy az előző városvezetés olyan szerződéseket kötött, amelyek lehetőséget adnak rá, hogy köztájékoztatási célra ingyen vehet igénybe az önkormányzat reklámfelületeket. Arra ugyanakkor számítanak, hogy a Fővárosi Kormányhivatal beleköt majd a megoldásba, és azzal érvel majd, hogy politikai üzeneteket helyeznek ki, nem pedig köztájékoztatást folytatnak.

Borítókép: Karácsony Gergely

Olvasnál még hasonló cikkeket? Iratkozz fel hírlevelünkre!
Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!
Oldal Tetejére